Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013

Ο ΑΓΙΟΣ ΓΑΒΡΙΗΛ Ο ΔΙΑ ΧΡΙΣΤΟΝ ΣΑΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ.






Μερικές φορές που αργούσα να πάω να πάρω την ευχή του π. Γαβριήλ, μου έλεγε:
—       Πού είσαι; Μέχρι τώρα μπορούσα να έχω βαπτίσει τον... Πάπα της Ρώμης.

—       Ο Πάπας της Ρώμης θα ξεπεράσει τον λαό του στην Κόλαση. Κάθε αμαρτία μας απομακρύνει από τη χάρη του Θεού. Σύμφωνα με τις πράξεις μας θα είναι και η αμοιβή μας. Για καλό ή για κακό.


—       Ξέρετε ποιος είμαι εγώ; Εγώ είμαι το δεξί χέρι του Μεγάλου Δημιουργού! Μακάρι να με καταλαβαίνατε έστω και λίγο. Θα στρώσω τέτοιο πλούσιο τραπέζι, που και ο Πάπας της Ρώμης θα μου πει «τάισε με», αστειευόταν ο Γέροντας.


Ο π. Γαβριήλ κοιτούσε με αγάπη τους πιστούς στο κελί του και σαν να απευθυνόταν στον Κύριο έλεγε:
—       Όταν εγώ θα φύγω, αυτοί θα είναι πιο καλά!
—       Όταν θα έχουμε δυσκολίες, δεν θα σας βλέπουμε; τον ρώτησε κάποιος.

—       Ο Κύριος ανέστησε τον Λάζαρο και θα δυσκολευτεί να αναστήσει εμένα; Ο κόσμος θα μάθει ποιος είναι ο Γαβριήλ. Θα με καλέσει μέχρι και ο... Πάπας της Ρώμης!




ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ . Ο ΑΓΙΟΣ ΓΑΒΡΙΗΛ (1929-1995) Ο ΔΙΑ ΧΡΙΣΤΟΝ ΣΑΛΟΣ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: