Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 19 Νοεμβρίου 2017

Θαύμα του Γέροντα Ιακώβου Τσαλικη

Στις 10 Όκτωβρίου 2001 ήρθε στη Μονή του Οσίου Δαβίδ ο κ. Γιαννούλης, ναυτικός  από την Άνδρο και βουρκωμένος χωρίς καν να μπορεί να μιλήσει καλά-καλά από την συγκίνη­ση και τα κλάματα ανέφερε τα έξης:


- Ταξίδευα προ καιρού και ευρισκόμουν στην Ινδία. Κάποια μέρα αντιμετώπισα σοβαρό πρόβλημα με την καρδιά μου. Στο Νοσοκομείο εκεί που με πήγαν, οι γιατροί είπαν στους συναδέλφους μου ότι τελειώνω. Εγώ, παρ'  όλο που ήμουν σε κωματώδη κατάσταση, ένιωθα ότι κάποια αόρατη Θεία δύναμη με βοηθάει. 


Όταν αργότερα άνοιξα κά­ποια στιγμή τα μάτια μου τον πρώτο που είδα μπροστά μου ήταν ο Γέροντας Ιάκωβος Τσαλίκης που είχα διαβάσει αρκετές φορές το βιβλίο του. Μου είπε: ''Μήν φοβάσαι  κύριε Γιαννούλη, θα σε βοηθήσω, θα γίνεις τελείως καλά και θα ξαναγυρίσεις στην πατρίδα''. Και από εκείνης της ώρας, πράγματι έγινα τελείως καλά!

Δεν υπάρχουν σχόλια: