Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 16 Απριλίου 2018

Η ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ...


Πριν από μερικά χρόνια στη Γαλλία συναντήθηκα με έναν ηλικιωμένο άνδρα άνω των ογδόντα ετών. Σε μια συνομιλία, μου είπε: "Θέλω να ζητήσω τη βοήθειά σας σε μία περίπτωση. Όταν ήμουν είκοσι χρόνων ήμουν ερωτευμένος με ένα κορίτσι. 


Και οι δύο αγωνίστικαμε στο Λευκό Στρατό, και κατά τη διάρκεια μιας  μάχης την σκότωσα ". Φυσικά, το έκαμε ακούσια: κατά τη διάρκεια της ανταλλαγής πυροβολισμών, ξαφνικά έσκυψε έξω, και κατά λάθος την πυροβόλησα. Και είπε: " Όλη μου τη ζωή από εκείνη τη στιγμή, δεν βρίσκω ειρήνη. Όχι μόνο δεν έχω κόψει,  τη ζωή της που μόλις άνθισε, ήταν  γεμάτη ελπίδα, χαρά,  προσδοκία, εγώ όχι μόνο σκότωσα το κορίτσι που αγαπούσα
με όλη την καρδιά μου, και που με αγάπησε και επρόκειτο να με παντρευτεί, αλλά τα επόμενα εξήντα τόσα χρόνια έχω αισθανθεί ότι δεν μπορώ να εξελεωθω από αυτή την ενοχή, τώρα δεν μπορώ να της πω πια τον πόνο μου ».



Τον ρώτησα τι είχε κάνει για όλα αυτά τα χρόνια. Μου απάντησε ότι έκανε ό, τι μπορούσε να συμβουλευτει. Προσευχή
για την ανάπαυση της ψυχής της, εξομολόγηση την ενοχή μου, τη συμβουλή του ιερέα,  Θεία κοινωνία, δίνοντας ελεημοσύνη και ζήτησε από τους ανθρώπους να προσευχηθούν για εκείνη και για εκείνον - αλλά ποτέ δεν βρήκε την ειρήνη . Τότε του είπα  «Έχεις ζητήσει συγγνώμη από όλους - από τον ιερέα, ο οποίος δεν προκάλεσε την  βλάβη, ζήτησες θεραπεία από το Θεό, την οποία δεν είχε σκοτώσει, αλλά ποτέ δεν στράφηκες προς την κοπέλα. Σήμερα, μετά από τις βραδινές προσευχές, καθίστε και απευθυνθείτε στη Μάσα, την οποία σκοτώσατε. 


Πες της για εξήντα χρόνια  την ψυχική οδυνηρά σας πείτε τα πάντα σε εκείνη από αυτή τη στιγμή μέχρι σήμερα, και να ρωτήσετε αν είναι σε θέση να σας συγχωρήσει - ή ίσως ήδη συγχωρεθεικατε - να ζητήσει να μεσολαβήσει για σας μπροστά στο ζωντανο Θεό , ενώπιον του Θεού, ο οποίος είναι ο Θεός των ζωντανών και όχι των νεκρών, για τον οποίους όλοι ζούμε - στη σάρκα ή το πνεύμα, και να τον ρωτήσης για την ειρήνη στην καρδιά σου, την ειρήνη, που ο κόσμος δεν μπορεί να δώσει, την ειρήνη, που δεν θα μπορούσε να σας δώσει έως τώρα  ». Το έπραξε.



Και την επόμενη φορά που συναντηθήκαμε, μου είπε με χαρά και ευγνωμοσύνη προς τον Θεό, ότι ένιωθε καλύτερα:  η  ψυχή του στον Μάσα, ζήτησε την συγχώρεση της και την  μεσιτεία, της και στη συνέχεια αισθάνθηκε την πληροφορία μια , άρα τη ανέκφραστη, ειρήνη ήρθε σ 'αυτόν, και κατάλαβε με την καρδιά του ότι δεν υπάρχει τίποτα μεταξύ τους. Επιπλέον,  κατάλαβε  ότι μεταξύ αυτών είναι ο Κύριος, ο οποίος τους δεσμεύει σε αυτή και στην άλλη πλευρά της ζωής. 


Μητροπολίτης Anthony Bloom 

Δεν υπάρχουν σχόλια: